Förklaring

Ska fösöka förklara lite enkelt om denna dåliga bloggning. Dessa dagar har både varit tunga och spydliga (spydliga-de har varit kräksjuka i familjen). Men jag har inte varit sjuk. Men min mamma som har diabetes har varit sjuk. Och tja de går inte ihop med blodsockret. Allt bättre nu. Dessutom en dag innan mamma blev sjuk får man en sjukt (haha sjukt, fattar ni ;) ) dålig / hemsk / sorglig nyhet jag fortfarande inte tagit in. En nära vän till familjen ahr avlidit..Inget någon anade. Så dessa dagar har varit fyllt med blandade känslor. Men nu ska jag sova. Får väl berätta mer sen när jag orkar, de har smällt in i mitt huvud. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Cass

åh.. <3

2011-11-24 @ 06:46:43
URL: http://soldottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0