Mr. Snygg

ÅÅÅ igår kväll kom jag hem från Oskarshamn. Asså vilken resa. Och ja, internet sluta funka, därför ingen uppdatering. Hur som de började med en jääääääätte låååååååååååång kö på arland till den där kontoll grejen. Sen sitta och vänta. Efter ett tag behöver man på toa. Man ber syrran vänta så man har kvar sin plats på gaten. Men hon vill INTE sitta kvar själv. Så går man och letar en toa. jättelyckat. Man kommer tillbaka och hittar en plats och väntar och väntar...Efter ett tag blir JAG orolig för att tja, de är nästan tomt där och vi borde ha fått gått in i planet för lääääääänge sen. Går fram och kollar på tavlan. Där står de pyttelittet i ett hörn. OBS! Har bytt gate . Så vi springer allt vi orkar för att hitta rätt gate. Hann exakt i tid. Sen lovade man syrran fönsterplatsen. Så då får man sitta vid världens snyggaste asså. Eller tja typ. Och jag typ sitter där som ett freak. Sen i slutet av resan så får syrran ont i huvudet. Så jag säger håll för näsan och andas ut. NÄÄÄP hon vägrar. SEN sägr HAN att hon ska göra de och skojar. SHIT vad jag dööör. Haha...Men tja hann rökte sen....Så...Och tja han jobbade på arlanda sa syrran hon såg han hade nån namnbricka....Sen när vi ska hämta väskorna kommer n gullig farbror och säger:
Han: Du är flickan med rätt plan.
(jag fattar inte men ler och säger a...Men han fattar att jag inte fattar)
Evelina: Aa mm...
Han: Ja, ni sprang sen till rätt gate så tack vare er så hittade jag också rätt plan. Så tack så hemskt mycket!

Man ba ååå va gullig farbror och sen säger han tack, fast man hjälpte sig själv med....Asså med gullig menar jag typ för äldre människor är ju gulliga. Inte ååh söööt gullig. Ni fattar???!

BtW. Ska börja ta kort med gamla telefonen. Har bättre mine. Snart kommer bilder ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

tack:)

du med

2011-11-08 @ 15:48:15
URL: http://curkurs.blogg.se/
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Tack så mkt :)

Kramizar evve!

2011-11-08 @ 17:14:51
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: malin

Nu är äntligen dagens blogg vinnaren dragen! Ber om ursäkt att det tagit så lång tid men bättre sent än aldrig! ;) var gärna med igen och kolla om det var just du som vann :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-veckans-bl-1.html#comment

Har börjat med Veckans Blogg istället med samma regler som gäller!

kram

2011-11-08 @ 17:15:52
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Kul att du är med i Veckans Blogg, hoppas allt är bra med dig?

Kramizar Evve!

2011-11-08 @ 17:28:48
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0