Spelnördar

Jag och syrran har typ nött data spel sen jag fick bättre i hunudet. Varför? Därför jag är trög. Eller hon XD
Man skulle typ vara två jättekonstiga typer som samlar förmål till den där grejen till vänster. Tottempåle sa tilda nyss. Hur man tog sig upp. Genom att fisa sej upp. Dock fick jag ingen bra bild ... Men ni kan ju gissa er fram. Eller testa de här.
Jag gör glass. Jordgubbsfaktiosk. Känner mig som en sån här som tipsar och skriver om typ grejer man ska testa. Men tycker dom här spelen är ok. Om man har boring liksom. Här finns de.
Och syrran lagar pizza. Och jag har lagat sushi med. Haha dåligt menmen. Detta kan ni hitta här.
Aja ni hittar säkert själv spel om ni spelar. Jag och Tilda har varit grymt flitiga på att nötta alla spel som finns typ. Nu ska vi fortsätta. Imorgon ska jag träffa Alice. De ska bli skoj. Bra att jag börja må bättre me... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0