Kan inte kommentera... :(

Nu har jag insett att man inte kan kommentera på bloggen. Vad har jag gjort? :( Därför tyckte jag de var lite tomt under kommentarer Haha. 'inget att "haha" åt Eve. Men vet inte hur man fixar de. Får väl snällt be duktiga cassandra om hjälp i skolan om hon vet hur man gör. Hoppas ni fortsätter läsa bloggen iallafall. Detta problem måste lösas snarast. Guu vilken tråkig blogg man inte ens kan kommentera. Men om ni vill nåt så  [email protected] så svarar jag om ni vill. Eller om jag ska svara på bloggen eller mailen. Brukar ju få ibland några synpunkter, tankar eller annat sånt som man vill ha av sina fina läsare!

Kommentarer
Postat av: sonja

Nu är veckans blogg avslutad, kolla om du vann! :D

http://zlokka.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-sista-veckans-blogg-o.html#comment

Kram ♥

2012-01-11 @ 19:10:04
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0