Vill hem

Sitter på skolan och tänker att jag måste slänga in ett inlägg. Får så dåligt samvete till bloggen. Snälla fråga inte hur. Nu vill jag hem och sova. Men jag ska snart hem. Men och plugga (tusan också) !
Nu när jag ändå slänger in ett inlägg tänkte jag göra två viktiga saker.

1) Fick en kommentar utav en tjej, ni som läst ett tag vet att jag brukar ibland om jag får viktiga kommentarer göra "reklam" för dem i bloggen. Så jag tänkte göra det.

VARNING TILL ALLA BLOGGARE!
AKTA ER FÖR DENNA TJEJ!

Direktlänk: http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/akta-er-for-denna-tjejen.html
Jag tycker att de är grymt fel att göra som denna tjej gör. (länken är till inlägg som tjejen skrivit om den FEJK tjejen) tjorvigt. Men besök den!
2) När jag loggade in såg jag detta:


Ser ni vad det är?
...... Kom igen ser ni inte???

Okej jag ska berätta vad ni ser. Ni ser typ inget. Ser ni hur tomt det är. Jag tycker de ser så ödelagt ut. (Är jag normal)?. Men det är väl straffet för mitt dåliga bloggande.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till!" :)

2012-01-31 @ 20:03:56
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0