Designen

Rubriken säger väl de mesta egentligen? Nu har jag äntligen fått klar den nya designen! Glad chey sitter här och bara njuter utav den vackra synen. Okej, inte bli nostalgisk nu Eve. Har jobbat som en galning med den. Har även fått börja om ett antal gånger. Men nu är den klar, och här. Så passa att njuta av den. Haha. Menyn blev väl sådär. Men ni får nöja er. Det ska jag göra. Ett nytt start med ny design en nystart (ja, man säger ju nystart till nyår).  Vad tycker ni om den då? Är så glad att endel av er faktiskt stannat kvar, och statistiken inte sjunkigt helt, trots mitt dåliga bloggande. Mene nu blir de mera kul.
Headern har världens underbaraste tjej Lisa gjort. Helt otroligt arbete. Tack så hemskt mycket. Hon driver världens finaste (de ni)  Selena blogg som jag tycker att ni ska kika in på.


Klicka på bilden eller nån stans på texten för att komma till hennes blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0