Blodbad

Haha okej, kanske lite väl dramatisk rubrik. Men idag på hemkunskapen så på nått säg -fråga itne hur- så skär jag mig rejät på diskbänken. Så de typ sprutar ut blod från mitt finger. 3 lagar plåser och ändå så syns de igenom. Då är de mycket. Sedan efter ett tag försöker jag smitta av min klumpighet till cassandra av trötthet. Men istället så får andres, på nåt sätt samma. Så han har plåster på typ 4 av 5 fingrar. Några sen förr. Sen vill henny se om de verkligen är så vasst där ni skar oss. såklart var de ju det. Aj aj hon får plåster med.
Marie (som är våran lärare) : Såg till ifall någon mer vill skära sig så hämtar jag mer plåster. Jag har snart slut..
Tydligen "ville" linus de me. Haha :) Tur dag eller vad? Sen gick man hem. Gick med Julia och Andres en bit. Asså Julia är bara för snäll. Besök hennes blogg och släng in en fin kommentar vetja!
Tilda kom med :) DEtta hamnar på dagens tabbe för de förtjänar de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0