Dagens tabbe går till Tilda

För att hon skulle åka buss från sunderbyn sjukhus efter en dags prao. Och tja, hon somnade på bussen. Och då tänker man att man har åkt för långt. ÅÅÅ nej. Hon gick av ALLDELES för tidigt! Hon gick av där vid Dollar om ni som bor i lule vet. Så hon fick en bra bit att gå. Inte bara jag som är vimsig. Hoppas jag bara klarar mig idag. Från baletten ska jag nämligen åka buss. :S kommer jag överleva. Haha !
ICY TOWER!!! (Kalla mig nörd eller vad ni vill. Jag nördar ju icy så...)
UPDATE: har precis uptäckt att de blir ROSA när man har kursiverad text. undra om de ska vara så. eller om de är något jag har gjort :S COOOOLT VA???

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! kolla gärna in på min bloppis :) massa kläder till bra pris :D

2011-11-29 @ 21:12:15
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0