Oskarshamn

Yay! Är framme. Vi flög rätt så snabbt jag och syrran spelade kort. Kul :) Orka göra en lång historia av det. Men en rolig grej utan de här. Som blir en dagens tabbe. Fast gårdagens. De var på på flygplatsen i luleå som jag skulle in genom den där kontroll grejen. Då var de en kille eller gubbe som jobbade där som sa nåt som jag inte hörde så jag sa va. Då trodde han jag VAR UTLÄNSK så han började prata engelska med mig typ så här gick de:
Han: You don't have anyyyy comp.uter there.
Jag: Ja de har ag, och jag KAN svenska...
Han: (Lät jätteförskräckt) TAKE IT OFF! TAKE IT OFF!
Så fick man stå där och göra de. Tja alla i kö väntade jue. Så fick packa upp resväskan. Såklart högst upp fanns ett packet bindor och såna där grejer och alla tittade. Och den var i dära datafodralet.
Han: Take it OFF it!
Jag: (gör det) Jag kan svenska.
Men han verkar inte bry sig ett skit om att jag kunde svenska och han INTE engelska.

Sen frågade jag syrran varför han pratade engelska med mig hon svarade:
Jag: Varför pratade han engelska med mig???
Tilda: Vet inte. Han pratade svenska med mig... :S



Haha ! :) resan gick väl bra. Men vår KUSIN som vi INTE ser som kusin var med...

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken kusin? Jag eller vem? haha ;)

2011-11-01 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0