Glad överraskning!

Igår när jag och mamma och syrran kom hem så står mamma i dörren och typ ropar hallå hallå....JA svårt att beskriva. MEn jag trodde de att de varit nån där. Typ nån som brytit sig in eller så...För mamma verkade nervös..Jag gick sakta in. Och tänkte se vad de var (även om de så vore en inbrottstjuv där är man ju nyfiken). DÄR stod MORMOR!!! Ffatta glad jag blev. Hon har inte varit hos oss sen jul. Då hon har blivit en aning dement...Men de var ju kul :) Mamma ringde hemtjänsten och sa var hon var. Mormor hade tydligen ringt hit men ingen svara. Sen gått hit. När ingen var hemma tagit sin nyckel (hon har en till oss) och gått in och väntat på oss! :D sen följde jag henne hem och sov hos henne senare på kvällen!  HÄRLIGT !
Fick till och med med henne på bild.... :)
Mamma däremot är svårare! Sååå om du ser detta mamma..Sorry var bara tvungen att lägga upp den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0