Visste ni om mig...

  • Jag har verkligen fobi för maskar, ormar, sniglar och allt som hör till dit!
  • Jag är mörkrädd. Kan få panik om de är helt mörkt och jag är helt ensam. Eller de beror ju på var...
  • Jag är "småkär" i Taylor Lautner ♥
  • Jag är oftast rädd för att inte bli accepterad.
  • Älskar Miley Cyrus, Demi Lovato, Selena Gomez & Taylor Swift.
  • Var en period jag och Alice (vet inte hur de är för dej Alice nu) som vi inte åt korv, hade nämligen en anning om vad de inhöll.
  • Älskar kryddkorv (vem gör inte?)
  • Har aldrig riktigt varit kär.
  • Jag är verkligen småsvag för hundar!
  • Jag får hatar skräckfilmer, eftersom att jag är så feg. Därför älskar jag att se dem!
  • Gillar verkligen inte att åka karuseller på tivoli.
  • När jag ser på tv med syrran brukar vi tycka det är kul att se på typ "talang" och typ asgarva och leka jury åt dem dålga. Haha lamt eller vad..!
  • Tycker sims är faktiskt kul. Okej, de är irriterande men man blir fast.
  • Jag gör designer till folk som vill. Men då måste man beskriva och berätta så nära det går hur man vill ha det, (Vill ni jag gör designer och lottar ut här på bloggen)???


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan!

Jag har skickat headern till dig nu :)

2012-02-08 @ 12:29:29
URL: http://kandissnytt.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hehe visste allt utom det där med att leka jury med syrran :P Och ja, Alice äter fortfarande inte korv XD

Kan du inte göra en header till mig? Alltså du bestämmer hur den ser ut och så.

Kramis<3

2012-02-09 @ 16:01:40
URL: http://www.ronjabrahn.blogspot.com
Postat av: Alva

Åh vad fin din blogg var, ses på onsdag!

Kram

2012-02-10 @ 18:16:12
URL: http://picturesbyalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0